Kategori arşivi: KÖYÜMÜZDEN HABERLER

Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun!…

Reklamlar

Berat Kandili, Beraatımıza Vesile Olsun!

berat

Rahmet ayı Ramazan’a yaklaştığımızın habercisi, kurtuluş, af ve arınma gecesi olan Berat Kandilimiz mübarek olsun.

Berat Kandili’nin, başta milletimiz olmak üzere, tüm İslam âleminin her türlü dertten ve sıkıntıdan bir an evvel kurtulmasına vesile olmasını, günah yüklerimizden berat etmiş olarak Ramazan ayına girmeyi nasip etmesini Cenab-ı Mevla’dan niyaz ediyoruz.

http://www.Aguney.com olarak, bütün Müslümanların Kandili’ni tebrik ediyor, bilhassa İslâm coğrafyasında akan kanın durması için Rabbimize dua ediyor; tüm insanlığın huzurunu tehdit eden terörün ortadan kalkmasını, savaşların yerini barışın, düşmanlıkların yerini dostluğun almasını temenni ediyoruz.

Miraç kandiliniz mübarek olsun

Düğüne Davet

Mahmut ve Azime KIZGIN’ın kızları Merve’nin düğününe tüm dost ve akrabalar davetlidir.

Abdurrahman Kelleci’den Bir Anı…

6 yaşlarında idim. Öğretmenim OSMAN GÖKÇEN idi .Bir gün teneffüs de oyun oynuyorduk. Köyümüz civarında çokça kullanılan bir küfür kaçmıştı ağzımdan (küfürde sayılmaz hani bir şeyi yapmadım anam av.olsun derlerya) yanağımda öyle tokat patladı ki kendimi yerde bulmuştum. Doğruldum baktım ki RAMİS HOCAM Boynumu bükerek kızarmış yanağım ile sınıfa koştum. Çok kişi çok dayak yemiştir bizi adam etmek için. Akşamları bizlerin ders çalışması için sokağı yasak etmişlerdi. Bazen kaçamak yapar yakalanırdık ama ertesi günü cezasını da ağır öderdik. Bir gece yine köy ortasındaki dutlu bahçede saklambaç oynuyorduk yanık satılmş abi vardı onu hatırlıyorum. ebenin bulunduğu dut ağacına çıkmıştı. O zmanlar elektrik falan yoktu köyümüzde ama ay gündüz gibi ışıtıyordu bütün köyü. Ben ebeye yakın civeğin evinin köşesinden beyi gözlüyordum. Uzaktan uzun boylu birinin ebeye yaklaştığını gördüm ki o anda RAMİS Öğretmen olduğunu anlar anlamaz yerimi değiştirdim ve gözlemeye başladım çünki kaçacak yerimde yoktu ayağa kalksam benide görecek. Tam ebeye yaklaştı.ve ona işret ederek ağzını kapattı sus işaretini verdi. Kafasını kaldırdı dut ağacındaki satılmış abının bacağından asılmaya başladı. Satılmış abi bastı küfürleri hocaya ama tabiki hoca olduğunu bilmiyor.”LAN DÜŞÜYORUM……………..ÇOCUĞU BIRAK” DİYE FERYAT EDİYORDU. TABİKİ ertesi günü okulda olacakları siz hayal edebılırsınız.)))

ÇOK DEĞERLİ SEVGİLİ HOCAM
SEN OLMASAYDIN BEN OKUYAMAZDIM.SEN OLMASAYDIN BİZ SENIN VERDIGIN EĞİTİM VE TERBİYESİ KİMSEDEN BULAMAZDIK. SAYENDE BIR YERLERE GELDIK.SENI ANLATMAYA KALKSAM ÖMRÜMÜZ YETMEZ.O KADAR DEĞELİ İDİN Kİ SENİ HİÇ UNUTMADIM ASLA UNUTAMAM.
HERKES GIBI SEVGİLİ YE KOSMAK BUGUNLERDE NASİP OLDUGUNU ÜZÜNTÜ İLE ÖĞRENMİŞ BULUNUYORUM.HAKKIMIZ SİZE HELAL OLSUN.SİZDE HELAL EDIİN.RABBİM MEKANINI CENNET EYLESIN İNŞALLAH NURLAR İÇİNDE YAT COK SEVGILI VEFAKAR ÖĞRETMENIM.
ABDURRAHMAN KELLECİ